خدمات خودرو چری Chery در مشهد

خدمات چری مشهد

امداد خودرو آزمون در مشهد دارای مجوز رسمی از اتحادیه است و تمامی خدمات چری مشهد را تحت پوشش خود قرار می دهد. شما عزیزان که ساکن هر منطقه ای از مشهد هستید، می توانید از خدمات امدادی این مجموعه بهره مند شوید.

خودرو چری

چری( Chery Automobile ) شرکت خودروسازی چینی است که نزدیک به 25 سال است که در حال فعالیت می باشد و به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در کشور چین به ‌شمار می ‌آید. این شرکت از نظر تولید خودرو در کشور چین، رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

خودرو چری در سال 2003 به همراه تعداد بیشماری از خودروهای چینی، وارد بازار ایران شد و کرمان موتور به نام مدیران خودرو، مسئولیت مونتاژ این خودرو را برعهده گرفت.

انواع خودرو چری

شرکت چری اکنون انواع خودروهای سدان، هاچ‌ بک، کراس‌ اوور و حتی الکتریکی را در دستور کار خود دارد. انواع خودروهای این برند عبارتنداز:

  • خودروهای سدان 

سدان‌ های این شرکت اکنون با نام آریزو به فروش رسیده که چری آریزو ۶ جدید در ایران معرفی شده است. این خودروها شامل مدل‌های آریزو ۳، آریزو ۵، آریزو ۷ و آریزو GX. این خودروها  طراحی داخلی و خارجی قابل قبولی دارد ولی پیشرانه ‌هایی ضعیف تری به نسبت سایر خودروها دارند.

  • خودروهای کراس‌ اوور 

شرکت چری در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس ‌اوور به نام تیگو رونمایی کرد و انواع چری تیگو 5، چری تیگو 7 و چری تیگو 8 را تولید و روانه بازار کرد.

تعمیرگاه تخصصی چری در مشهد

امروزه با توجه به محبوبیت زیاد خودروهای چری در ایران، داشتن تخصص و مهارت در برطرف نمودن و تعمیر انواع مشکلات در این مدل از خودروها، امری مهم تلقی می شود. شما رانندگان محترم خودرو چری می توانید در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عملکرد اتومبیل خود ، با کارشناسان مجموعه آزمون تماس حاصل فرمایید تا برای رفع عیوب اقدام کنند.

خدمات تخصصی چری در مشهد

خدماتی که شرکت آزمون در خصوص خودرو چری ارائه می دهد، عبارتند از:

  • پمپ بنزین سیار خودرو چری

در شهر بزرگی چون مشهد همچنین شلوغی و ترافیک در مسیر باعث می شود رانندگان در هنگام تردد با کمبود بنزین مواجه شوند و با توجه به دور بودن از جایگاه های سوخت، امکان ادامه مسیر فراهم نشود. در این زمان کافیست در هر ساعتی از شبانه روز از طریق تماس با امداد خودرو آزمون، سوخت مورد نیاز خود را بدون فوت وقت و با همان کیفیت اصلی و قیمتی مناسب دریافت کنید.

  • امداد باتری چری در مشهد

باتری در همه خودروها از جمله چری جز مهم ترین قطعه محسوب می شود و  خودرو برای استارت اولیه و روشن شدن موتور به آن نیاز دارد. در زمانی که عمر مفید باتری به پایان برسد و یا به دلیل خرابی، علائمی از خود بروز دهد، راننده خودرو سریعا متوجه عملکرد ضعیف آن خواهد شد و باید برای تعویض و یا تعمیر آن اقدام نمود.

 اما در اغلب اوقات ممکن است باتری خودرو چری بدون هیچ دلیل موجهی و به یکباره از کار بیافتد، در این هنگام شما می توانید با تماسی کوتاه، پرسنل مجموعه آزمون را مطلع سازید و امدادرسانان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و پس از بررسی های به عمل آمده، خدمات امداد باتری را انجام داده و یا در صورت نیاز اقدام به تعویض باتری با کیفیت می کنند.

  • مکانیک سیار چری درمشهد

پرسنل متخص مجموعه آزمون با استفاده از به روز ترین تجهیزات در سریعترین زمان ممکن در خدمت شما خواهند بود. خدماتی که توسط مکانیک سیار برای خودرو چری در محل ارائه می دهد، عبارتند از:

تعمیر جلوبندی خودرو چری، تنظیم و یا تعمیر سیلندر، سنسور ها، تعمیر گیربکس، تعمیر صفحه کلاچ، فنر و کمک فنر و…

  • پنچرگیری سیار

لاستیک خودروها به طور کلی به دو دسته تیوب دار و تیوب لس تقسیم بندی می شوند. از دیگر خدمات امداد خودرو آزمون در مشهد، تعویض لاستیک و پنچرگیری آن است. به گونه ای که در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از ابزارهای پیشرفته، انجام آن صورت می گیرد. شما رانندگان محترم خودرو چری می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر منطقه ای از شهر مشهد که حضور داشتید، از طریق تماس با این مجموعه، از خدمات پنچرگیری سیار استفاده کنید.

  • سرویس خودرو چری در مشهد

سرویس دوره ای خودرو، سرویس هایی هستند که به صورت منظم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، باید صورت گیرد. لازم است پیش از هر مسافرتی، سرویس دوره ای خودرو انجام شود تا از بروز مشکلات جدی و هزینه بالا جلوگیری شود. در سرویس دوره ای خودرو چری خدمات زیر ارائه می شود:

  • چک کردن موتور خودرو
  • چک کردن بالانس لاستیک ها
  • چک و تعویض روغن موتور، روغن گیربکس
  • چک کردن صفحه کلاچ، لنت ترمز و تست دیاگ
  • تنظیم شتاب خودرو

شما عزیزان می توانید از سرویس دوره ای شرکت آزمون بهره مند شوید.

  • خدمات حمل خودرو چری

یدک کشی خودرو باعث می شود که خودرو شما ساعاتی طولانی در جاده نماند. اگر خودرو چری در هر منطقه ای از مشهد دچار مشکل فنی شد و شما دیگر قادر به حرکت نبودید، می توانید با کارشناسان مجموعه آزمون تماس حاصل فرمایید تا پرسنل در سریعترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند.

قبل از اینکه خودرو شما  توسط خودروبر و یدک کش مشهد حمل شود، در ابتدا مشکل به وجود آمده را بررسی می کنند. در صورت نیاز در محل اقدام به رفع عیب می کنند بدون آن که نیازی به جابجایی خودرو باشد. اگر چنانچه عیب یابی نیاز به تجهیزات و  ابزارآلات بیشتری داشته باشد و رفع ایراد در محل مقدور نباشد، پرسنل مجموعه آزمون خودرو معیوب و یا تصادفی را از طریق خودرو بر و یدک کش و یا در صورت لزوم با کفی خودروبر مشهد به تعمیرگاه تخصصی آزمون منتقل می کنند تا بررسی و عیب یابی شود.

لازم به ذکر است این مجموعه از ماشین آلات جدید و تجهیزات به روز برای حمل خودرو استفاده می کند. بدون آن که ضربه و یا صدمه ای به خودرو شما وارد شود

تعمیرگاه تخصصی چری در مشهدهزینه خدمات چری مشهد

هزینه خدمات در مجموعه آزمون بر اساس نرخی است که اتحادیه اعلام نموده است و به صورت منصفانه می باشد. از این رو شما می توانید با خیالی آسوده خدمات خودرو خود را به ما بسپارید.

چرا امداد خودرو آزمون؟

  • سرعت امداد رسانی این مجموعه بالا است. به این صورت که با یک تماس از جانب شما، پرسنل مربوطه سریعا به محل اعزام می شوند
  • خدمات این مجموعه به صورت 24 ساعته و شامل تمامی روزهای هفته می شود
  • قطعات و لوازم مورد استفاده تماما اورجینال و با کیفیت می باشند

این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما رانندگان محترم می باشد. از جمله خدمات امدادی که توسط این شرکت انجام می شود شامل خودروهای داخلی نظیر پژو 405، پژو 206، سایپا، دنا، تیبا و… و خودروهای خارجی که شامل: کیا، جک، هیوندا، ام وی ام، لیفان، برلیانس و… می باشد.

امداد خودرو آزمون با بیش از یک دهه تجربه مفید و سابقه درخشان در زمینه خدمات خودروها در تمامی مناطق استان خراسان رضوی در خدمت شما می باشند. جهت دریافت هرگونه خدمات امداد جاده ای می توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره 09152239514 و  09156460510 در تماس باشید.