امداد خودرو ایران خودرو مشهد

امداد خودرو ایران خودرو در مشهد

تمامی خودرو های شرکت ایران خودرو اعم از تارا، رانا پلاس، وانت آریسان، سورن پلاس، دنا پلاس، دنا، سورن، رانا، سمندSE، سمند LX، پژو2008 ، پژو 508، پژو 301 وارداتی، پژو i207، پژو 206 SD، پژو 405، پژو 206، پژو پارس، i207 صندوقدار، تندر 90، کپچر، تندر پیکاپ، سوزوکی گراندو ویتارا، هایما S7، هایما S7 پلاس، هایما S5، H30 CROSS و S30 همگی جزو خودرو های تحت پوشش امداد خودرو ایران خودرو در مشهد مجموعه  امداد خودرو آزمون قرار دارند.

چنان چه به هر کدام از خدمات امدادی انواع خودورهای  ایران خودرو در مشهد نیاز داشتید تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

تیم امدادی امداد خودرو آزمون با بیش از یک دهه سابقه در خدمت رسانی با جذب و بکارگیری متخصصان خودرو های بومی مانند شرکت سایپا و ایران خودرو  تمام تلاش خود را بکار گرفته تا خاطره خوشی از خدمات امدادی برای شما فراهم آورد.

تعرفه امداد خودرو ایران خودرو در مشهد

برای اطلاع از هزینه های امدادی ایران خودرو نظیر خودروبر و یدک کش مشهد، کفی خودرو بر مشهد، مکانیک سیار، پمپ بنزین سیار، پنچر گیری سیار و امداد باتری که توسط شرکت آزمون ارایه می شود کافیست با شماره 05136084400 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که تمامی هزینه های دریافتی از سوی این شرکت بنابر نرخ مصوب اتحادیه است.

شرکت ایران خودرو

شرکت ایران خودرو بانام IKCO نیز شناخته میشود یکی از شرکت های بزرگ خودرو سازی ایرانی است که در سال 1341 توسط برادران خیامی فعایت خود را آغاز کرده است. تولیدات اولیه این شرکت با همکاری شرکت دایملر بنز انواع کامیون و اتوبوس، آمبولانس و مینی‌بوس بود سپس در سال 1345 توسط قراردادی که با روتس انگلیس بسته شد تولید خودروی نوستالژیک پیکان در سال 1346 در کارخانه ویژه آن در انواع مدل‌های کار، لوکس، جوانان، استیشن و وانت کلید زده شد.

در دهه شصت و پس‌ از انقلاب ایران و جنگ ایران و عراق زمانی‌ که این شرکت در آستانه ورشکستگی بود طی قراردادی که با شرکت پژو فرانسه بست، تولید انواع مدل‌های پژو مانند پژو 405 و 206 و 207 و پارس را آغاز کرد. همچنین در طی همکاری با شرکت رنوی فرانسه نیز خودروی ال 90 را روانه بازار کرد بالاخره در سال هشتاد ایران خودرو اولین خودروی ملی ایران توسط این شرکت با نام سمند البته روی پلت فرم پژو 405 و بعدها در سال نود و چهار خودروی دنا تولید شد.

در ادامه نگاهی به پرطرف‌دارترین محصول ایران‌خودرو و مسائلی که ممکن است شما را نیازمند خدمات آن کند خواهیم انداخت.

امداد سیار 206

 امداد خودرو پژو 206 در مشهد

خودروی پژو 206 یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت ایران‌خودرو است و امروز پس‌ از بیست سال هنوز در تیپ‌های دو و پنج تولید می‌شود. البته در طی سال‌های اخیر و پس ‌از این‌که به‌ طور کامل ایران‌خودرو مراحل تولید این خودروی فرانسوی را به‌عهده گرفته ‌است که همین امر و البته به دلیل فشار تحریم ها سبب افت شدید کیفیت آن شده‌، همینطور استفاده از آلیاژهای کم کیفیت در ساختار موتور آن سبب بالا رفتن استهلاک آن شده‌ است.

اگرچه در ابتدا 206 جزو اتومبیل‌های کم‌ مصرف در سوخت دسته‌ بندی می‌شد اما پس‌از ایرانیزه شدن آن، همین ضعف در استهلاک، سبب افزایش مصرف سوخت آن نیز شده‌است.

موتورهای استفاده‌ شده در پژو 206 در تیپ دو از نوع  TU3و در تیپ پنج و شش از  TU5 هستند که در رده‌ پیشرانه‌های اقتصادی جزو موتورهای پر استهلاک محسوب می‌شوند.

همچنین جعبه‌دنده مورد استفاده در تیپ پنج این خودرو از نوع گیربکس‌ های سمند و پژو 405 هستند که هماهنگی لازم با موتور  TU5 را ندارند همین امر سبب شده که مصرف سوخت در این ماشین افزایش پیدا کرده و همین‌طور شتاب آن کاهش پیدا کند.

پژو 206  در بین رقبای خود جزو  خودروهای پرشتاب است اما برخی ایرادات فنی مانند ضعف در واشر سرسیلندر و سیستم تعلیق که سبب انحراف در پیچ‌ها می شود و ضعف فنر بندی در آن مشهود است.

گیربکس‌ های اتوماتیک هماهنگی زیادی با موتور ندارند. نسخه‌های اولیه این خودرو و نسخه‌های قبل‌ از تحریم آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما ممکن است به دلیل ضعف در فنربندی، عایق‌بندی ضعیف، سروصدای کابین و نقص سیستم  ECU شما را به دردسر بیندازد.

این خودروی محبوب مزایایی نیز دارد، به‌ عنوان مثال قطعات آن به ‌راحتی پیدا می‌شوند اگرچه ممکن است سری‌ های با کیفیت آن کمی گران باشد. امکاناتی مانند سیستم کنترل بخار بنزین، فرمان هیدرولیک، قفل مرکزی با ریموت رادیویی، سیستم تهویه اتومات ، نشانگرهای دمای بیرون،  آینه‌های جانبی برقی از جمله عوامل محبوبیت آن در بین رده خودروهای اقتصادی است.

خدمات امدادی سمند در مشهد

نزدیک به بیست سال است که این خودرو در ایران تولید می‌شود و در طی این مدت مدل‌های مختلف آن از جمله SE  ، LX، ، EF7 و سورن روانه بازار شده‌است . اگر چه آن را خودروی ملی می‌نامند اما قطعات خودروهایی متفاوت در نسخه‌های مختلف آن به کار رفته پس ‌از انتقاد وارده به پیشرانه‌ ی 1.8 لیتری پژو در مدل ال‌ ایکس ایران‌ خودرو تصمیم گرفت که پیشرانه ملی با نام  EF7 را بر روی این خودرو سوار کند. سمند ای ‌اف سون در دو مدل دو گانه سوز و بنزینی عرضه می‌شود. از جمله مزایای این خودرو مصرف سوخت اقتصادی و کابین راحت و جادار آن است موتور ای اف سون در همین مدت جزء پیچیده ‌ترین پیشرانه ‌های موجود در صنعت خودروسازی است اما شرایط نگهداری خاصی دارد و درصورتی‌ که سرویس‌های دوره‌ای انجام نشود به‌ راحتی دچار مشکل می‌شوند و تعمیر آن نیز نسبت ب موتور ال ‌ایکس هزینه بیشتری دارد.

در صورت نیاز به هر کدام از خدمات امداد خودرو ایران خودرو و همچنین خدمات امدادی EF7 در مشهد  میتوانید با امداد خودرو مشهد با شماره 09152239514 تماس گرفته و از خدمات حضوری و همینطور مشاوره تلفنی کارشناسان این مجموعه و اطلاع از هزینه های امداد خودرو 206 و تمامی خودرو های شرکت ایران خودرو بهره مند شوید.