خدمات خودرو جک JAC در مشهد

خدمات جک مشهد

 مجموعه امداد خودرو آزمون ارائه دهنده انواع خدمات جک مشهد است.

رانندگان خودرو جک دیگر نگران مشکلات ناشی از خرابی قطعات خودرو خود نباشید زیرا این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته، مشغول خدمت رسانی هستند. تعمیر و تعویض قطعات تمامی مدل های خودرو جک در محل، خدمات حمل و جابجایی، امداد باتری و پنچرگیری توسط متخصصین مجموعه صورت گرفته و تمامی هزینه ها طبق نرخ مصوب اتحادیه کسب خواهد شد.

در ابتدا نگاهی کوتاه به این خودرو و مشکلات آن بیندازیم و خدماتی که در مجموعه آزمون برای آن انجام می شود را ارائه داده ایم.

خودرو جک

این روزها خودروهایی با برند چینی حضور پر رنگی در بازارهای ایران دارند. به گونه ای که از هر برندی، در بازار قابل مشاهده است. خودرو جک هم از این قاعده مستثنی نیست. شرکت خودروسازی جک JAC  کلمه ای اختصاری برگرفته از Jianghuai Automobile Company، یکی از برندهای مطرح خودروسازی در چین می باشد که در ابتدا، خودروهای سنگین را تولید می کردند و سپس وارد خط تولید خودروهای سواری شدند.

خودرو جک در سال 2010 میلادی در میان 10 خودروساز چینی با بیشترین بازدهی قرار گرفت و در لیست پر فروش ترین برند چینی سال قرار گرفت. هم اکنون کمپانی جک، انواع خودروهای سواری معمولی و برقی، ون و کامیون‌ های سبک و سنگین را تولید می کند. تا به امروز، 50 درصد از سهام این کارخانه به گروه فولکس‌ واگن تعلق دارد و 50 درصد دیگر متعلق به دولت آن‌ هویی در چین است. خودروسازی بزرگ JAC، محصولاتش را در سال 1391 وارد بازارهای ایران کرد. شرکت کرمان موتور، واردات این خودرو را برعهده گرفت و محصولات JAC را مونتاژ می کند.

انواع خودرو جک

  • جک S5
  • JAC J4 فیس لیفت
  • جک S3 در دو مدل دستی و اتوماتیک
  • JAC J5 در دو نوع دستی و اتوماتیک
  • جک J3 هاچبک
  • JAC KMC K7
  • JAC KMC T8
  • جک توجوی سدان

رایج ترین مشکلات خودرو جک

به طوری کلی رانندگان از خودرو جک راضی هستند. می توان گفت که جک جز خودروهای سواری خوب است. خودرو جک نیز مانند سایر خودروهای دیگر دارای معایبی نیز هست. از جمله معایب اصلی که اکثر دارندگان این خودرو با آن مواجه شدند؛ مشکلات مربوط به باتری و در برخی مدل ها، مصرف بالای سوخت، مشکلات مربوط به گیربکس و موتور ازجمله مواردی است که برای دارندگان این خودرو دردسر ساز می شود و نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات را بالا می برد.

تعمیرگاه جک در مشهدتعمیرگاه تخصصی جک در مشهد

با توجه به اینکه هر روز بر تعداد خودروهای جک در بازار اضافه می شود، نیاز ما نیز به تعمیرگاهی که دانش و مهارت داشته باشند؛ افزایش می یابد. در این زمینه، شرکت آزمون برای تمامی خودروها از برند جک، خدمات ارائه می دهد. شما دارندگان محترم در صورت بروز هر گونه مشکل در خودرو خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات شرکت آزمون استفاده کنید.

خدمات تخصصی جک در مشهد

امداد خودرو آزمون به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته، در تمامی نقاط مشهد با کادر مجرب خود، خدمات تخصصی جک را به متقاضیان گرامی ارائه داده و مشکلات تمامی مدل های خودرو جک را برطرف می کند. با یک تماس، تعمیرکاران ما به محل اعزام شده و جهت رفع عیوب اقدام می کنند. خدماتی که امداد خودرو آزمون برای خودرو جک ارائه می دهد عبارتند از:

  •  تعمیر موتور جک در مشهد

موتور خودروهای جک معمولا 4 سیلندر هستند و با توجه به اتوماتیک و دستی بودن آنها، قدرت موتور آنها نیز متفاوت است. تعمیر این گونه موتورها با توجه به حساس بودن و مبهم بودن آنها، نیازمند فردی متخصص است که بتواند عیب موتور را پیدا کند.

این مجموعه با داشتن افرادی متخصص در زمینه رفع مشکلات موتور خودرو جک فعالیت دارند. کارشناسان ما در محل و در صورت امکان اقدام به رفع ایراد می کنند ولی در صورتی که نیاز باشد موتور خودرو شما به صورت تخصصی تعمیر شود، در ابتدا توسط یدکش کش و کفی خودروبر، خودرو شما به تعمیرگاه تخصصی این مجموعه منتقل و به صورت کاملا اصولی بررسی و عیب یابی می شود.

  • مکانیک سیار خودرو جک

چه در هنگام رانندگی و چه پیش از حرکت متوجه مشکلی در ماشین شدید و دریافتید که به صورت طبیعی کار نمیکند و در راه از کار افتاده است، در این صورت می توانید با امداد خودرو آزمون تماس گرفته تا این مجموعه نیروهای مکانیک سیار خود را به محل شما اعزام کنند تا  بررسی اتومبیل شما صورت گیرد. خدمات تعمیر در محل با قطعات اورجینال و با گارانتی ارائه می شود.

  • بنزین رسانی در مشهد

خودرو جک آن دسته از ماشین هایی است که مصرف سوخت به نسبت زیادی دارد و این امکان وجود دارد که شما متوجه باک خالی ماشین نشده باشید. در این مواقع دیگر نگران در جاده ماندن نباشید زیرا با یک تماس می توانید از بنزین سیار کمک بگیرید تا بنزینی با همان کیفیت که در جایگاه ها موجود است، در اختیار شما قرار دهند.

  • پنچرگیری سیار خودرو جک

گاهی اوقات رانندگان به دلیل سهل انگاری، فراموش می کنند که ابزارهای لازم جهت پنچرگیری را در خودرو خود قرار دهند که در صورت نیاز از آن استفاده کنند. یکی از خدمات امداد سیار آزمون، پنچر گیری و تعویض لاستیک خودرو در هر ساعتی از شبانه روز می باشد.

  • حمل خودرو جک در مشهد

یکی دیگر از خدماتی که امداد خودرو سیار آزمون به همشهریان در مشهد ارائه می دهد، حمل خودروجک با خودروبر و یدک کش و در صورت لزوم کفی خودروبر است.

یدک کشی حتما باید با خودروهای مخصوص این کار انجام گیرد. امداد خودرو آزمون در مشهد با داشتن تجهیزات و ماشین آلات حمل خودرو، می تواند بدون وارد کردن کردن کوچک ترین ضربه ای به خودرو شما و با رعایت تمام نکات اصولی در هنگام حمل و جابجایی خودرو، آن را به مکان مورد نظر حمل کند.

با توجه به اینکه کمپانی جک انواع خودرو های شاسی بلند و نیمه شاسی را تولید کرده است، بر حسب احتیاط لازم، در صورت حمل خودرو می توانید از کفی خودروبر استفاده کنید تا دیگر نگران بروز هیچ گونه مشکلی در زمان حمل خودرو خود نباشید.

خدمات امداد خودرو آزمون مشهد

خدمات امدادی که توسط شرکت آزمون در شهر مشهد صورت می گیرد برای خودرو های داخلی اعم از: پراید، تیبا، ساینا، دنا، پژو 206 و پژو 405 و در خودروهای خارجی شامل: هیوندا، کیا و … و خدمات تخصصی این مجموعه شامل خودروهایی چون جک، لیفان و خودرو ef7 می باشد.

قیمت خدمات جک مشهد

شرکت آزمون با کسب  مجوز رسمی از مراجع مربوطه در زمینه  ارائه انواع خدمات با کمترین هزینه به هم وطنان در شهر مشهد فعالیت دارد. نرخ دستمزد جهت تعمیر خودرو، توسط نرخی که اتحادیه تصویب کرده است، تعیین می گردد. جهت اطلاع از هزینه و قیمت خدمات مربوط به خودرو جک می توانید با مجموعه ما از طریق تماس با ما در ارتیاط باشید.

کلام آخر

خودرو جک نیز مانند سایر خودروها نیاز به تعمیر دارد و گاها به دلیل سهل انگاری نسبت به هر یک از مشکلات جزئی ممکن است خودرو، هزینه زیادی را برای رفع عیوب، به خود اختصاص دهد. از این رو در صورت مشاهده هر گونه مسئله در عملکرد خودرو می توانید با تیم ما در شرکت آزمون در تماس باشید تا ما بدون فوت وقت با اعزام کادر مجرب و متخصص به محل شما، نسبت به رفع عیوب پیش آمده اقدام کنیم.

شرکت امداد خودرو آزمون تمامی خدمات ارائه شده و تمامی قطعات استفاده شده را تضمین می کند تا شما رانندگان محترم دیگر نگران خرابی مجدد خودرو جک خود نباشید.