امداد خودرو سایپا در مشهد

امداد خودرو سایپا در مشهد

امداد خودرو سایپا در مشهد توسط بشرکت امداد خودرو آزمون ا مجوز رسمی از مراجع مربوطه و با قیمت اتحادیه انجام می‌شود. تمامی خودروهای شرکت سایپا اعم از پراید، پراید 111، پراید 131، سایپا 141، سایپا 151، آریو، تیبا و تیبا2، ساینا، سراتو، کوئیک، شاهین، ال90، ریو، زانتیا، برلیانس H220و H230، مگان، پارس تندر، قشقایی رونیز، برلیانس کراس، نیو پیکاپ ماکسیما، نیو مورانو، ساندرو، ساندرو استپ وی، تیانا، سایپا آریا، سایپا اطلس،کیا ریو، کیا سراتو، سیتروئن چانگان، چانگان bs36 ،کراس اوور، نیسان قشقایی، رونیز، داچیا، ساندرو و… تماماً تحت پوشش امداد خودرو سایپا در مشهد قرار دارند. هر زمان از بیست و چهار ساعت شبانه‌روز و همچنین در هر مکان از مناطق 17 گانه شهر مشهد نیاز به خدمات امدادی زیر داشتید می‌توانید با امداد خودرو آزمون در مشهد تماس گرفته و از تیم پشتیبانی این مجموعه با شماره 09152239514 مشاوره تلفنی و یا حضوری دریافت کنید.

خدمات امداد خودرو آزمون

از جمله خدمات امداد خودرو آزمون میتوان به خودروبر و یدک‌کش مشهد، کفی خودروبر مشهد، مکانیک سیار، امداد باتری، پمپ‌بنزین سیار، پنچرگیری سیار و… اشاره نمود.

سایپا

سایپا دومین شرکت بزرگ خودروسازی ایران است که محصولات آن هم به‌صورت ویژه توسط خود سایپا طراحی‌شده اند. از جمله خودرو های این شرکت میتوان به خودروهای تیبا و ساینا، کوییک ،شاهین ،آریا و اطلس

و یا خودروهایی بر پایه محصولات دیگر شرکت‌ها اشاره کرد، همچون:

  • سایپا-زوتای اتو: سایپا آریو
  • سایپا ـ کیا: پراید، کاروان،کیا ریو و کیا سراتو
  • سایپا ـ سیتروئن: که توسط سایپا مونتاژ و عرضه شده‌اند از جمله: ژیان، سیتروئن، زانتیا، سیتروئن c5 و  سیتروئن c3
  • سایپا ـ چانگان: چانگان ایدو و چانگان cs35
  • پارس‌خودرو (یکی از شرکت‌های خودروسازی ایرانی است که در زمینه مونتاژ و فروش چندین مدل از شرکت ‌های خودروسازی همچون نیسان، رنو، برلیانت و سایپا فعالیت می‌کند. شرکت سایپا با 41.54 درصد از سهام پارس‌خودرو بزرگ‌ترین سهام‌دار این شرکت است.)
  • تولید خودرو های نیسان پاترول، تیانا، قشقایی، ماکسیما، رونیز، سرانزا، نیو مورانو، نیو پیکاپ که تولیدشان متوقف‌شده است.
  • رنو : رنو پی‌کی، رنو مگان، تاچیا ، ساندرو و ال نود.

پراید

پراید یک خودروی سدان است که ابتدا با همین نام در کره جنوبی تولید شد و سپس در ایران در سال هزار سیصد و هفتاد و دو توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک با نام‌ های صبا و نسیم تولید شدند. در زمان ساخت این خودرو به دلیل نداشتن ایمنی لازم نتوانست به اروپا و آمریکا صادر شود. از آنجا که تولید این ماشین و همین‌طور قطعات جانبی آن برای سایپا ارزان ‌قیمت بود تا سال نود و نه فروش خوبی داشت اما بالاخره منتقدان آن با فشارهای زیاد توانستند سایپا را قانع کنند که تولید این خودرو را متوقف کند.

در طی بیش‌ از بیست سال انواع مختلف سدان و هاچ‌ بک از این نوع خودرو مدل‌های 132،131، هاچ بک 111، لیفت بک 141 ، وانت 151 روانه بازار شد.

از آنجا که بنا بر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور بیشترین آمار تلفات جاده‌ای مربوط به همه مدل‌ های پراید بوده در سال نود و نه تولید این خودرو متوقف شد و جای خود را به خودروهای تیبا، کوییک و ساینا دادد البته همگی این خودروها با پلتفرم پراید و با تغییرات در بدنه و طراحی داخلی آن ساخته شده‌اند.

امداد سیار پراید

امداد خودرو پراید در مشهد

ازجمله معایب و ضعف‌ های این خودرو که شما را نیازمند امداد خودرو پراید می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مشکلات انژکتوری و کاربراتوری که پس‌از مدتی کارکرد سبب بالا رفتن استهلاک موتور می‌شود.
  • مشکلات موتوری مانند خاموش کردن‌های زیاد و ناگهانی، استارت نزدن ، خفه کردن و ریپ زدن موتور چه در خودروهای کارکرده و حتی برای خودروهای صفرکیلومتر زمانی‌که از نمایندگی تحویل گرفته می‌شوند .
  • جلوبندی ضعیف به دلیل نداشتن رام جلوبندی مشکلاتی نظیر لرزش فرمان، لاستیک‌ سایی و عملکرد ضعیف ترمزها را به وجود می آورد.
  • رینگ پیستون ضعیف در خودروهای کارکرده که باعث کم شدن روغن موتور شده و خروج دود آبی از اگزوز نشانه آن است.
  • ضعف جلوبندی و تعلیق پلوس، سر پلوس، جعبه‌فرمان، ترمز، استهلاک و از بین رفتن بوش ها
  • سیستم سوخت‌رسانی ممکن است خودرو دچار خرابی حباب گیر باک، کاهش و افت عملکرد پمپ‌ بنزین، کپ کردن، دریچه گاز و استپ شود.

مشکلات ذکرشده برای تمامی تیپ ‌ها و مدل‌های این خودرو یکسان است. به‌طورکلی می‌توان گفت که پراید به دلیل ضعف ساختاری، طراحی ضعیف، کیفیت بسیار پایین، ترمز ضعیف و با کمترین سطح امکانات و ایمنی است.

از آنجا که سایر خودرو های شرکت سایپا مانند تیبا و ساینا بر اساس پلتفرم پراید و ریو چیده شده اند  و از قطعات این دو خودرو در ساختار آن ها بکار رفته و تنها در طراحی داخلی و بدنه و برخی مشخصات فنی با هم متفاوت اند مشکلات و معایب مشترکی با یکدیگر نیز دارند.

همن امر سبب شده که معایب ذکر شده را میتوان به تمامی محصولات این شرکت تعمیم داد.

در کنار تمامی مشکات این خودرو ها نمیتوان از این گزینه چشم پوشی کرد که قیمت قطعات یدکی آن ها نیز به نسبت به سایر خودرو ها بسیار مناسب تر است.

سخن آخر

شرکت امداد خودرو آزمون در مشهد ارائه دهنده  امداد خودرو سایپا و همچنین امداد خودرو ایران خودرو با مجوز رسمی ارائه خدمات امدادی از مراجع مربوطه و همینطور نرخ مصوب اتحادیه در کنار کادری مجرب و متخصص آماده هستند به صورت شبانه روزی در هر ناحیه و نقطه ای از شهر مشهد به شما سروران خدمات تعمیر در محل، تعویض قطعات کاملاً اورجینال و یا در صورت نیاز حمل و یدک کشی خودرو به تعمیر گاه های معتبر و یا هر مکان دیگر را انجام دهند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با شماره 091522239514 و 05136084400 تماس حاصل نموده و از متخصصین و مشاورین مجموعه امداد خودرو مشهد مشاوره رایگان دریافت نمایید..