در زمان نیاز به حمل خودرو توسط یدک کش مشهد و خودرو بر از امداد خودرو آزمون به عنوان برترین شرکت امداد سیار جاده ای در مشهد کمک بخواهید. برای تماس با کارشناسان این مجموعه جهت ثبت درخواست یدک کش در مشهد با شماره 09156460510 تماس حاصل نموده تا نزدیک ‌ترین امدادگر به محل خودروی شما اعزام شود.

خودروبر و یدک کش مشهد

امداد خودرو آزمون یکی از معتبرترین و باسابقه ترین شرکت های امداد در مشهد است که با سابقه‌ای بالغ ‌بر ده سال افتخار دارد به همشهریان عزیز در شهر مشهد کمک ‌رسانی کند. این شرکت در تمامی مناطق هفده ‌گانه شهر مشهد نیروهای خود را مستقر کرده تا درصورت نیاز در سریع‌ ترین زمان به کمک شما آمده و مشکل خودرویتان را به بهترین نحو رفع نمایند.

تمامی نرخ‌های این شرکت تحت نظر اتحادیه است و به‌ هیچ‌ عنوان مبلغی بیش ‌از نرخ مصوب اخذ نمی‌گردد. ما تمام خدمات یدک‌کش و خودرو بر در مشهد را به‌ طور کامل با ضمانت و هزینه مصوب اتحادیه انجام می‌دهیم. امداد خودرو آزمون با کادری آموزش ‌دیده و متخصص بدون شک بهترین گزینه برای حمل‌ونقل خودروی شماست.

لیست قیمت حمل خودرو در مشهد

مهم نیست که خودروی شما سدان باشد یا شاسی و یا تولید داخل باشد و یا خارج اگر نیاز به حمل خودرویتان با خودرو بر یدک‌کش و یا کفی خودروبر به تعمیرگاه و یا هر مکان دیگری داشتید تیم متخصص و حرفه ای امداد خودرو آزمون آماده‌ است تا انواع خدمات یدک‌کش و خودروبر مناسب را به شما عزیزان ارائه نماید. لازم به توضیح است تمامی خدمات این مجموعه با ماشین ‌آلات مناسب و تجهیزات به ‌روز انجام می‌شود.

ازآنجا که در حمل و یدک‌کشی خودروهای داخلی و خارجی نیازمند تجهیزات متفاوت بوده قیمت خدمات آن نیز متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه‌های خودرو و یدک‌کش در مشهد برای انواع خودروهای کوچک شهری، خودروهای هاچ‌بک، خودروهای سدان یا سالون کوپه، خودروهای استیشن، خودروهای کراس اوور و شاسی‌ بلند، خودروهای وانت‌ بار، خودروهای کامپکت، خودروهایی با سایز متوسط، خودروهای اسپرت، خودروهای مینی اس یو وی و کامپکت اس یو وی و غیره و همچنین هر نوع خودروی داخلی با شماره‌تلفن 09156460510 تماس حاصل نمایید تا از قیمت خودروبر در مشهد و یا هزینه یدک کش در مشهد آگاه شوید و جزئیات حمل خودروی خود را هماهنگ کنید.

نحوه ارائه خدمات یدک‌کش و خودروبر مشهد

در حوزه خدمات فنی و حمل خودرو می‌توان گفت که امداد خودرو آزمون در صدر لیست بهترین شرکت های امداد خودرو در مشهد قرار دارد. این شرکت با جذب افراد متخصص و ماهر در زمینه جابه‌جایی خودرو تضمین سلامت ماشینتان درحین حمل‌ ونقل را می‌دهد خدمات یدک‌کشی و همین‌طور خودرو بر آزمون به‌ شرح زیر است:

  • پشتیبانی همه‌جانبه از سوی امدادگران به شما و پاسخ ‌گویی سریع به درخواست امداد
  • ارائه خدمات مشاوره فنی به‌ صورت تلفنی هماهنگی صحیح در جهت حمل خودروی معیوب به هر نقطه دیگر
  • حضور در محل و یدک‌ کش کردن خودرو توسط امدادگران مجموعه به محل مورد نظر شما

تمامی خدمات فوق مرحله به مرحله تحت نظر مستقیم مدیران این مجموعه با هدف کسب رضایت صد در صدی شما عزیزان انجام می شود.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو آزمون

امداد خودرو آزمون با برخورداری از نیروهای امدادی سیار در بخش‌های مختلف شهر مشهد که در تمام مناطق شهر حضور دارند خدمات مورد نیاز شما عزیزان را در اختیارتان می‌گذارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی های مجموعه امداد خودرو آزمون عبارت است از:

  • پشتیبانی خدمات امدادی توسط تیم پشتیبانی شرکت
  • صرفه ‌جویی در زمان مشتریان
  • بالاترین کیفیت خدمات توسط تیم امدادی تسریع در امر جابه‌جایی و حمل خودرو
  • یدک‌کش کردن ماشین توسط ماشین آلات مجهز و بکار گیری کادری مجرب

یدک کش در مشهد

یدک‌کش چیست؟

یدک ‌کش‌ یا همان خودروبر یکی از مهم‌ ترین ماشین‌آلات و تجهیزاتی هستند که امداد خودروها برای حمل و جابجایی خودرویی که دچار نقص فنی شده و یا بر اثر تصادف و حادثه نمی‌تواند حرکت کند از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از یدک‌ کش ماشین معیوب به تعمیرگاه‌ های معتبر فرستاده می‌شوند. یدک‌ کش‌ ها انواع مختلفی دارند که برای حمل خودروها باید از یدک‌ کش مناسب برای هر نوع استفاده کرد. درصورتی ‌که آسیب جدی به بدنه ماشین وارد شده باشد نمی‌توان از هر یدک‌کشی برای  جابجایی آن استفاده کرد.

این نوع از ماشین آلات امدادی حداقل باید وزنی برابر دو تن داشته باشند تا قادر به جابجایی ماشین‌ها باشند برای حمل‌ ونقل ماشین‌ها در مسافت‌های کم و حداکثر تا ده کیلومتر می‌توان از خودروبرها استفاده کرد درصورتی‌ که برای جابه‌جایی در مسافت زیاد ممکن است نیاز باشد که از کفی خودروبر و یا سایر روش‌های حمل بهره برد.

انواع یدک کش

ازجمله انواع یدک کش ها عبارتند از: کامیون بلندکننده چرخ یدک ‌کش زنجیری، نیسان چرخ گیر یا همان خودرو بر نیسان، دکل شاهین یا به‌ اصطلاح یدک‌ کش نیسان چرخ گیر دومنظوره، یدک‌ کش‌های کامیونی و جرثقیل‌های دکل دار.

  • نیسان چرخ گیر یا همان خودروبر

 نیسان چرخ گیر دارای دو بازوی کشنده است که به چرخ‌های خودرو متصل می‌شود و بدون این‌که به سایر اجزای خودرو آسیب وارد کند عملیات انتقال را انجام می‌دهد این روش برای مسافت‌های کوتاه بهترین گزینه است امکان آسیب در این روش بسیار کمتر است و اطمینان بیشتری از جهت صحت و سلامت خودرو می‌دهد.

  • نیسان دکل شاهین یا همان یدک‌ کش

این نوع از یدک‌کش‌ها نیسان هایی هستند که یک دکل در عقب آن‌ها قرار دارد که از جنس آهن است و قطعه دیگری نیز به انتهای نیسان نصب‌شده که به سپر قسمت جلویی اتومبیل رفته و با استفاده از زنجیر اتومبیل به بالا کشیده می‌شود. زمانی‌که آسیب واردشده به خودرو به‌حدی باشد که نتوان از قسمت جلویی و سپر بکسل شود به‌جای خودرو بر از این نوع یدک‌کش استفاده می‌شود.

  • یدک کش بلند کننده چرخ

از جمله مهم‌ترین و همین‌طور پرکاربردترین نوع یدک‌کش‌ها همین بلند کننده چرخ است که مجهز به یک نوع اهرم است که در زیر چرخ‌های ماشین قرار می‌گیرند و با هدایت و بلند کردن آن چرخ‌های جلوی خودرو را بالا می‌برند و سپس آن را حمل می‌کنند.

  • یدک کش زنجیری

در حمل خودرو توسط یدک‌کش این یکی از روش‌های جابجایی و متداول‌ ترین نوع آن است. این روش به دلیل ارزان‌ تر بودن و سادگی در انجام آن بیش ‌از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما درعین سادگی در عملکرد معایب خاصی در این روش وجود دارد که بسته به نوع خودرو باید مورد استفاده قرار بگیرند. احتمالاً دیده‌اید که در این روش بخش جلویی خودرو یعنی سپر توسط قلاب یا زنجیر و یا کار به شکلی که در دوچرخ معلق از بالا برده می‌شود و به نوعی بوکسل می‌شود در این روش راننده باید در خودروی خود باقی بماند در طول فرآیند جابه‌جایی با ترمز گرفتن مقدار در هدایت ماشین سهیم باشد.

  • یدک کش های کامیونی

این نوع دستگاه های کامیونی به دلیل ایمنی بالا پر کاربرد هستند و جهت حمل خودرو های نو و یا خودرو هایی که در تصادفات جاده ای دچار آسیب جدی شده اند مورد استفاده قرار می گیرند.

ساختار آن ها به این گونه است که دارای یک قسمت جدا کننده است که سطح بالاتری نسبت به خودرو دارند این نوع از کامیون های یدک کش با بازوهای هیدرولیکی خود در زیر چهارچرخ اتومبیل رفته و ماشین را از سطح زمین جدا میکنند.

 یدک کش های کامیونی معمولاً برای حمل خودرو های لوکس بهترین گزینه هستند.

ویژگی‌ های یک وسیله نقلیه مناسب برای یدک کشی

از جمله ویژگی‌ های یک وسیله نقلیه مناسب برای خودرو های یدک کشی، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

ظرفیت حمل خودرو

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های یک وسیله نقلیه مناسب برای یدک کشی، داشتن ظرفیت بالا این خودرو ها جهت حمل انواع ماشین‌ های آسیب‌ دیده است. خودرو هایی همچون نیسان، وانت، مزدا و غیره در داخل ایران به‌ دلیل وزن سنگین و قابلیت حمل انواع خودرو، بسیار مناسب جهت استفاده به‌ عنوان یدک‌ کش هستند.

سلامت یدک کش

خودرو هایی که تحت عنوان یدک کش در شرکت‌ های امداد خودرویی انتخاب می‌ شوند، باید از لحاظ فنی و بدنه دارای سلامت کامل باشند. زیرا وظیفه اصلی خودرو های یدک‌ کش، حمل ماشین‌ های آسیب دیده تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه است و بنابراین این یدک‌ کش‌ ها جهت به سلامت رساندن خودرو ها، باید از سلامت کامل به‌ ویژه در بدنه، بخش های فنی و موتور برخوردار باشند.

تجهیزات کامل

یکی دیگر از ویژگی‌ های یک وسیله نقلیه مناسب برای یدک کشی، داشتن تجهیزات کامل و مجهز جهت حمل انواع خودرو است. تجهیزاتی چون کابل یدک‌ کش، زنجیر تحت بار، جک هیدرولیکی و غیره در خودرو های یدک‌ کش بسیار الزامی و ضروری است.

نکات حمل خودرو با یدک‌ کش

حمل خودرو های آسیب‌ دیده توسط یدک‌ کش، امری بسیار تخصصی و حساس است و بنابراین رعایت برخی نکات جهت حمل‌ و نقل ماشین‌ هایی که در دچار نقص فنی شده‌اند، بسیار حائز اهمیت است. از جمله این نکات نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از سیستم ترمز استاندارد جهت تردد در جاده‌ های پر پیچ‌ و خم، یخ‌ زده، شیب‌ های خاکی و غیره و تسلط کامل راننده یدک‌ کش بر کنترل ماشین آسیب‌ دیده
  • برخورداری از تایر زاپاس خودرو های یدک‌ کش در مواجه با شرایط پیش‌ بینی‌ نشده
  • اطمینان از تنظیم فشار باد لاستیک ها، سلامت موتور، سلامت تجهیزات حمل‌ و نقل و غیره قبل‌ از اعزام به مأموریت
  • تسلط کامل راننده یدک‌ کش در هنگام رانندگی در جاده‌ های پر پیچ‌ و خم، یخ‌ زده و سراشیبی و کنترل کامل خودروی آسیب‌ دیده
  • وسعت دید مناسب راننده یدک‌ کش جهت دور زدن در جاده و سبقت از سایر خودرو ها

مشکلات رایج خودرو

گاهی وقتی که با خودروی خود در حال حرکت در جاده هستیم؛ دچار مشکل می شویم که رفع آن از توانایی ما خارج است. در این شرایط بهترین کار برقراری تماس با امداد خودرو است که در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند و در جهت رفع نقص فنی خودرو اقدام می نمایند.

نکات بسیاری وجود دارند که بر قیمت و هزینه تاثیر می‌گذارند. بعنوان مثال نوع خودروبری که برای حمل وسیله نقلیه خود انتخاب می‌کنید، مسافتی که یدک کش برای حمل خودرو طی می‌کند، میزان سوختی که یدک‌کش برای مسافت مورد نظر صرف کرده و در بعضی موارد برای ماشین‌های لوکس و خاص ممکن است هزینه بیمه هم در نظر گرفته شود.

تعدادی از مشکلات رایجی که ممکن است برای خودروی شما هم پیش بیاید، اما با کسب اطلاعات می‌توان صحیح‌ترین رفتار را در برابر آن از خود نشان داد اشاره کنیم. درباره موارد زیر به اختصار صحبت می‌کنیم:

دودهای خروجی از اگزوز

دودهای خروجی از اگزوز ماشین که گازهای ناشی از احتراق موتور هستند؛ ممکن است در رنگ‌های سفید، سیاه و آبی باشند که هر کدام نشانه‌های خودش را دارد. به‌عنوان مثال دود سیاه ناشی از سوخت ناقص است. همچنین بوی دود اگزوز هم میتواند به شما در فهم مشکلات خودرو کمک کند. مثلا اگر دود اگزوز بوی بدی داشته باشد و باعث سوزش چشم شود نشان دهنده ایراداتی در سیستم سوخت‌رسانی و برق خودرو است.

عدم تعویض راحت دنده‌ها

عوض نشدن راحت دنده‌ها می‌تواند ناشی از تنظیم نبودن کلاچ، کاهش میزان روغن گیربکس و یا خرابی دیسک و صفحه باشد. شنیدن صدای اضافه و ناهنجاری که هنگام تعویض دنده می شنوید خبر خوبی نیست. در این هنگام حتما باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.

لرزش فرمان ماشین

اختلال در سیستم برق ماشین می‌تواند اصلی‌ترین دلیل این مشکل باشد. همچنین ایراد در سیستم جلوبندی و نامیزان بودن چرخ‌ها نیز می‌تواند سبب بروز این مشکل شود.

نکات مهم استفاده از خودرو

علاوه بر مشکلاتی که در بالا ذکر شد اتفاق‌های متعددی می‌تواند رخ بدهد که احتمال بروز آنها در شب بیشتر است. برای جلوگیری از وقوع آنها بهتر است به نکاتی که در زیر توضیح داده شده توجه بیشتری داشته باشید تا در صحت و سلامتی کامل سفرهای شبانه خود را پشت سر بگذارید. این نکات عبارتنداز:

شیشه خودرو خود را تمیز نگه دارید

سعی کنید شیشه خودروی خود را همواره تمیز و شفاف نگه دارید. زیرا در شب با پاشیده شدن نور بر روی شیشه‌ های آلوده و کثیف دید راننده بسیار کاهش خواهد یافت.

از چراغ نور بالا استفاده نکنید

رانندگی با استفاده از چراغ نور بالا بسیار راحت‌تر است؛ زیرا دید شما را افزایش می‌دهد اما به همان اندازه از میزان دید راننده‌های روبرو می‌کاهد و ممکن است سبب تصادف و برخورد با شما شود.

 فاصله قانونی با خودروی جلویی را رعایت کنید

فاصله قانونی چه در روز و چه در شب باید رعایت شود اما در شب به دلیل کاهش دید بهتر است بیش از حد معقول فاصله بگیریم تا سبب بروز تصادف نشود.

در هر ساعتی از شبانه روز اگر خودروی شما از نظر فنی دچار مشکل شد، می‌توانید با تماس با امداد خودروی آزمون مشکلات خود را با ما درمیان بگذارید و در صورت احتیاج به یدک‌کش، یک خودرو به همراه یک تعمیرکار مجرب به محل موردنظر شما فرستاده خواهد شد. در اغلب موارد مشکلات فنی خودرو با برقراری تماس و کمک‌های تلفنی همکاران ما در امداد خودرو آزمون برطرف خواهد شد.

یدک کش  شبانه روزی در مشهد

برای برقراری ارتباط هر چه سریع تر می‌توانید از شماره تماس‌های 09156460510 زیر استفاده کنید.

بهترین یدک کش در مشهد

بهترین شرکت یدک کش در مشهد بدون شک شرکتی است که تمامی انواع یدک کش های نامبرده را موجود و بسته به شرایط پیش آمده بهترین یدک کش را با مناسب ترین قیمت ممکن به محل خودرو شما در سریعترین زمان ممکن ارسال نماید. امداد خودرو آزمون تمامی این ویژگی ها را برای ارائه باکیفیت ترین خدمات به همشهریان گرامی خود دارا بوده و به عنوان بهترین یدک کش در مشهد شناخته شده است.

جرثقیل حمل خودرو در مشهد

جرثقیل حمل خودرو در مشهد، یکی دیگر از خدمات بسیار تخصصی امداد خودروی آزمون در مشهد می‌ باشد. جرثقیل‌ های حمل خودرو، یکی از رایج‌ ترین و پرکاربردترین وسایل نقلیه استفاده‌ شده در شرکت‌ های امداد خودرویی برای حمل و جا به جایی ماشین‌ های آسیب‌ دیده هستند و با استفاده از تجهیزات خود، می‌ توانند انواع خودرو را در مسافت‌ های دور و نزدیک حمل کنند. جرثقیل‌ های حمل خودرو، در واقع وسایل نقلیه‌ ای هستند که در قسمت پشتی خود، دارای یک بازوی هیدرولیک برای بلند کردن ایمنی خودرو های آسیب‌ دیده هستند و با قرار دادن خودرو در قسمت کفی خود، آن‌ ها را تا مسافت‌ های طولانی جا به جا می‌ کنند.

 استفاده از جرثقیل های خودرو بر در حمل‌ و نقل وسایل نقلیه، علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در زمان، راهی بسیار مطمئن برای جا به جایی به‌ ویژه در شرایط آب‌ و هوایی نامساعد بوده و این جرثقیل ها همچنین با توجه به توان حمل خود، می‌ توانند خودرو های متفاوتی را حمل نمایند. همچنین جرثقیل‌ های حمل خودرو، از سرعت بالاتری در جا به جایی وسایل نقلیه نسبت‌ به سایر وسایل حمل کننده برخوردار هستند و به‌ دلیل وجود ترافیک‌ های سنگین در شهر مشهد و همچنین تردد بالای خودرو ها، گزینه بسیار مناسبی برای رساندن ماشین‌ های آسیب‌ دیده به مراکز تعمیراتی می‌ باشند.

برای بهره‌مندی از خدمات جرثقیل حمل خودرو در مشهد، می‌ توانید با امداد خودرو آزمون تماس حاصل کرده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

سخن آخر

امداد خودرو آزمون با داشتن تمام تجهیزات جابجایی معتبرترین خودروبر و و یدک کش در مشهد است. جابجایی و حمل خودروی خود را به امداد خودرو مشهد بسپارید چراکه در سریعترین زمان با کادری مجرب و با ضمانت خودرویتان را حمل میکنیم. جهت درخواست امداد سیار با کارشناسان این مجموعه با شماره 09156460510 تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

قیمت یدک کش در مشهد چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه یدک کش در مشهد با شماره 09156460510 تماس بگیرید

چرا باید یدک کش و خودروبر مشهد را انتخاب کنیم؟

زیرا این تیم سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با گرفتن کمترین هزینه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به شما باشند.

آیا هزینه حمل خودرو برای همه انواع خودرو یکسان است؟

خیر، هزینه بر اساس نوع خودرو به شما اعلام می‌شود.

هنگام حمل خودرو بهتر است به چه نکاتی توجه کنیم؟

ابتدا برای اطمینان خاطر خودرو یدک‌کش را بررسی کنید. اتصالات جهت حمل خودرو را چک کنید. با آرامش و ترجیحا با سرعت پایین حرکت کنید.

به طور کلی چه زمانی به یدک‌کش احتیاج داریم؟

وقتی که هر چقدر استارت می‌زنید اما خودرو روشن نمی‌شود، زمانی که استارت می‌خورد اما روشن نمی‌شود، زمانی که موتور خودرو دچار مشکل شده و یا سیستم برقی آسیب دیده باشد به یدک‌کش احتیاج خواهید داشت.