خدمات خودرو لیفان Lifan در مشهد

خدمات لیفان مشهد

امروزه نام خودروهای چینی در بین مردم، زیاد به گوش می رسد. آن هم به دلیل محبوبیت در بین مصرف کنندگان آن است. شرکت خصوصی لیفان در سال 1992 تاسیس شد. با گذشت این سال ‌ها، علاقه مردم به خودروهای سدان به قدری افزایش یافت که باعث شد آمار فروش این خودرو به اوج برسد و به همان نسبت نیاز به تعمیرات و خدمات لیفان مشهد نیز افزایش یافته است.

امداد خودرو آزمون در هر ساعتی از شبانه روز در کنار شما خواهد بود. ممکن است خودرو لیفان شما در جاده دچار نقص فنی شده باشد به طوریکه، شما قادر به ادامه حرکت نباشید. در این صورت بهتر است با امداد خودرو آزمون تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند و مشکل خودرو شما را رفع کنند.

خودرو لیفان

گروه لیفان(Lifan Group) یک شرکت خودرو سازی چینی است که در ابتدا به تولید دوچرخه و سپس موتور سیکلت می پرداخت و در نهایت، نخستین خودرو خود را در سال ۲۰۰۵ تولید کرد. محصولات این گروه شامل سدان های کوچک، ون های کوچک و خودرو های هاچ بک است.

این شرکت دارای 13653 کارمند و پرسنل دارد و در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۸۸ شرکت ‌های چینی قرار گرفته بود.

شرکت کرمان خودرو در اواخر دهه 1380 و همچنین با توجه به پایان همکاری با دوو کره، تصمیم به همکاری با لیفان گرفت. برند لیفان با مدل ۵۲۰  وارد بازار خودرو سازی ایران شد.

شرکت کرمان موتور، این محصول را مونتاژ و روانه بازار کرد ولی با گذشت زمان، نتوانست نظر مشتریان را به خود جلب نماید. بنابراین کرمان موتور تصمیم گرفت مدل ۶۲۰ که از نظر زیبایی و کارایی نسبت به مدل قبلی بالاتر است را با هدف ادامه همکاری با شرکت لیفان انتخاب کرد. لیفان ۶۲۰ از سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد و در چین، برزیل، روسیه، ویتنام و … به فروش رسید.

تا به امروز مدل های مختلفی از لیفان در بازارهای ایران موجود هستند مانند: خودروی لیفان x60 شاسی بلند، خودروی لیفان  520 سدان، خودروی لیفان620  سدان، خودروی لیفان 820 ، لیفان x50.

خدمات تخصصی لیفان در مشهد

امداد خودرو آزمون در هر منطقه از مشهد که حضور داشته باشید، متخصص خود را به محل اعزام می کند. اگر که احساس کردید سیستم خودرو لیفان شما دچار کارکرد مبهمی شده است، باید به فکر سرویس و تعمیر کردن ماشین خود باشید. گاها دیده شده با نادیده گرفتن همین مشکلات جزئی در سیستم، ماشین شما دچار حادثه شده است. اما گاهی ممکن است تعمیرگاه و یک فرد متخصص در اطراف ما نباشد، در این شرایط بهترین گزینه، تماس با امداد خودرو آزمون است تا بدون معطلی با فرستادن یک تعمیرکار کاربلد و خبره، اقدام به رفع عیب در ماشین لیفان شما کنند. خدماتی که این شرکت برای خودروهای لیفان ارائه می دهد عبارتنداز:

  •  مکانیک سیار 

اگر شما هم وقت کافی برای رفتن به تعمیرگاه در مشهد را ندارید؟ امداد خودرو آزمون این مشکل را به راحتی حل کرده است. تمامی خدمات تعمیر تخصصی خودرو لیفان به صورت مکانیک سیار و خدمات در محل را با امداد خوردو آزمون می توانید تجربه کنید.

امداد خودرو آزمون، با فرستادن مکانیک حرفه ای و همچنین ارسال لوازم مکانیکی، تعمیرات و آچارکشی خودرو و تمامی خدمات ماشین که یک راننده به آن نیاز دارد را با دقت تمام در محل شما انجام می دهد.

  • پمپ بنزین سیار

یکی از خدمات محبوب خودروهای لیفان در امداد خودرو آزمون مشهد، پمپ بنزین سیار است. دیگر نیاز نیست برای بنزین زدن، مسافت طولانی را طی کنید تا به پمپ بنزین برسید و وقت زیادی را در صف طولانی پمپ بنزین سپری کنید. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با امداد خودرو آزمون تماس بگیرید و با قیمتی منصفانه و همچنین کیفیت بالا، سوخت مورد نیاز خودرو را در اختیار شما قرار دهند.

 لازم به ذکر است که بنزینی که امداد خودرو آزمون در اختیار شما قرار می دهد، همان بنزین موجود در جایگاه های سوخت است و کیفیت استاندارد و مطلوبی دارند. پس با خیالی آسوده می توانید از خدمات امداد خودرو آزمون در این زمینه بهره کافی را ببرید.

  • یدک کش خودرو لیفان در مشهد

سیستم خودروبرویدک کش نقش به سزایی در حمل استاندارد و ایمن خودرو های لیفان دارد و در هنگام حمل خودرو باید این کار در نهایت دقت انجام شود تا خودرو دچار مشکل دیگری نشود. امداد خودرو آزمون در تمام این سال ها خدمت امدادی، توانسته بدون بروز هیچ گونه مشکل و آسیبی به خودرو، آن ها را به مقصد برساند.

  • یدک خودرو لیفان در مشهد

امروزه مطمئن ترین راه برای حمل خودرو و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن در زمان جابجایی، حمل کل ماشین لیفان توسط کفی خودروبر است به طوریکه خودرو به طور کامل بر روی بدنه کامیونت یا تریلر سوار می شود. تیم ما در امداد خودرو آزمون، خدمات حمل از قبیل کفی خودرو بر را نیز انجام می دهد.

  • پنچر گیری سیار لیفان

پنچر گیری نیاز به یادگیری برخی اصول و قواعد و همچنین تجربه دارد. مخصوصا برای افرادی که به تازگی رانندگی را آموخته اند، ممکن است کمی دشوار باشد. دلایلی مانند نبود تجهیزات لازم، به همراه نداشتن اسپری پنچر گیری، کثیف شدن لباس ها و … باعث می شود تا در صورت بروز این مسئله از خدمات پنچرگیری خودرو در محلی که قرار داریم، استفاده کنیم.

  • امداد باتری خودرو لیفان در مشهد

باتری ماشین جز اصلی ترین قطعات ماشین می باشد که باید به آن توجه کرد تا بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند. باتری ماشین لیفان نیز مانند سایر قطعات خودرو، ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل شود و نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشد.

امداد خودرو آزمون، این شرایط را فراهم کرده تا شما عزیزان بتوانید در هرکجای مشهد هستید، بدون نیاز به جابجایی خودرو، اقدام به تعویض باتری ماشین کنید. امداد خودرو آزمون متشکل از یک تیم با تجربه، متعهد و مجرب با بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش باتری در خودرو های داخلی و همچنین خودرو های خارجی فعالیت دارد.

تعمیرگاه لیفان در مشهدتعمیرگاه تخصصی لیفان در مشهد

از آنجایی که تعمیرات خودروهای خارجی همچون لیفان همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز به دانش، تخصص و مهارت برای رفع مشکل بدون آزمون و خطا دارد، شرکت آزمون با همکاری با متخصصین کارآزموده تعمیرات تخصصی و حرفه ای مربوط به تمامی مدل های این خودرو را در هر کجای شهر مشهد به دارندگان و متقاضیان تعمیر این خودروها ارائه می دهد. تنها کافیست از طریق تماس با ما با مشاورین و متخصصین مجموعه در تماس باشید.

خدمات امداد خودرو آزمون مشهد

شرکت آزمون تمامی خودرو های داخلی که شامل تولیدات شرکت های سایپا و ایران خودرو باشند از قبیل: ساینا، پراید، تیبا، دنا،  پژو 206 و پژو 405 و …  همچنین خودروهای خارجی از جمله کیا، جک، هیوندا و … خدمات امدادی ارائه می دهد.

همچنین امداد خودرو آزمون در زمینه خدمات تخصصی لیفان در مشهد، خدمات تخصصی خودرو ef7 و خدمات خودرو ام وی ام مشهد  آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.

قیمت خدمات لیفان مشهد

شرکت آزمون دارای مجوز رسمی از اداره حمل و نقل استان خراسان رضوی می باشد و هدف این گروه، کمک رسانی و خدمات به رانندگان محترم با حداقل هزینه می باشد.

دستمزد تعمیرات سیار خودرو با توجه به  نرخ مصوب اتحادیه اعلام می شود. به طوریکه وقتی شما عزیزان برای رفع مشکل خودرو با تیم امداد خودرو آزمون تماس می گیرید، کارشناسان ما به محل اعزام می شوند و در همان ابتدا با بررسی مشکل به وجود آمده، قیمت خدمات را به شما اعلام می کنند.

برای اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سخن آخر

رانندگان محترم در هر منطقه ای از مشهد و در هر ساعاتی از شبانه روز می توانید از خدمات تعمیر خودرو لیفان در محل شما، ارسال مکانیک سیار، پمپ بنزین سیار، یدک کش لیفان در مشهد، کفی خودرو بر در مشهد، پنچر گیری لیفان، امداد باتری خودرو لیفان تیم مجرب امداد خودرو آزمون بهره لازم را ببرید.

امداد خودرو آزمون تمامی خدمات خود را تضمین می کند تا شما عزیزان با خیالی آسوده بتوانید به ما اعتماد کنید. در صورت نیاز می توانید با شماره 09156460510 در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند.