خدمات خودرو برلیانس Brilliance در مشهد

خدمات برلیانس مشهد

چند سالی است که در خیابان های ایران، خودرو برلیانس با مدل های مختلفی که دارد، دیده می شود. برلیانس( Brilliance ) جز برندهای چینی است که طرفداران زیادی دارد و رانندگان این ماشین از عملکرد آن راضی هستند. اگر شما هم راننده خودرو برلیانس هستید و به دنبال مجموعه امداد خودرو می گردید تا عیوب به وجود آمده در خودرو برلیانس شما را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کنند، با ما در امداد خودرو آزمون مشهد در تماس باشید.

امداد خودرو آزمون در تمامی نقاط استان خراسان رضوی، خدمات امدادی ارائه می دهد. اگر خودرو برلیانس شما دچار مشکل شد، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از طریق تماس با کارشناسان امداد خودرو آزمون، از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

خودرو برلیانس

برلیانس یکی از شرکت های خودروسازی چینی می باشد که هم در تولید خودروهای چینی فعالیت دارند و هم به مونتاژ خودروهایی همچون بی ام و، تویوتاف پورشه و میتسو بیشی موتورز می پردازند.

این شرکت در سال 1992 میلادی تاسیس شد و موسس آن فردی به نام یانگ رونگ بود. این شرکت تا سال 2002 فقط به تولید مینی بوس می پرداختند اما از سال 2003 طی یک قراردادی که با شرکت مطرح BMW به امضا رسید، در زمینه مونتاژ خودروهای سواری بی ام و  مشغول به کار شدند. به همین ترتیب در سال 2013 جز ششمین شرکت تولید کننده چینی معرفی و شناخته شدند.

تعمیرگاه تخصصی برلیانس در مشهد

خودروهای تولید شده توسط این برند مطرح عبارتند از: برلیانسh230 ، H530 ، کراس ‌اوور 750 و دو مدل H230 و V5 که توسط شرکت خودرو سازی سایپا در بازار های ایران تولید و عرضه می شود. همچنین دو مدل دیگر از برند برلیانس H320 و برلیانس h330 اتوماتیک توسط پارس خودرو عرضه می شود.

اغلب خودروهای برلیانس مونتاژ شده در ایران دارای مشکلات برقی هستند و خدمات ضعیف پس از فروش شرکت پارس خودرو سبب شده دارندگان برای تعمیرات برلیانس به تعمیرگاه های متفرقه روی بیاورند. تامین قطعات برلیانس در برخی مدل ها به دلیل توقف تولید اغلب دارای هزینه های بالا است.

در این راستا شرکت آزمون با ارائه تعمیرات تخصصی انواع خودرو برلیانس درمشهد با نازلترین قیمت با تامین و تعویض قطعات اورجینال و کم یاب، اقدام به ارائه خدمات تخصصی این خودرو نموده است.

هزینه تعمیر برلیانس در مشهد

شرکت آزمون در مشهد به تبعیت از نرخ نامه اتحادیه، این اطمینان را به شما رانندگان محترم می دهد که خدمات ارائه شده کاملا تخصصی بوده و متناسب با نوع خودرو شما انجام می شود و هزینه دریافتی انجام خدمات به طبق نرخ مصوب اتحادبه اخذ خواهد شد. لازم به ذکر است بعد از تماس شما و اعزام کارشناسان مجموعه آزمون به محل، در ابتدا بعد از بررسی مسائل به وجود آمده، تمامی هزینه خدمات و رفع عیوب به شما اعلام می شود.

تعمیرگاه تخصصی برلیانس در مشهدخدمات تخصصی برلیانس در مشهد

امداد خودرو آزمون با بیش از ده سال سابقه به کمک نیروهای با تجربه و متخصص، از معتبر ترین شرکت های امداد خودرو در شهر مشهد است و با استفاده از ابزار آلات با کیفیت و تجهیزات به روز، آمادگی خود را جهت تعمیر انواع خودرو برلیانس، اعلام می دارد. همچنین در صورت به وجود آمدن هر گونه اشکالی در خودرو برلیانس، نیازی به جابجایی آن نیست. زیرا تعمیرکاران خود را به محل اعزام نموده و در همان محل مشکل به وجود آمده را برطرف می سازند. خدماتی که این مجموعه ارائه می دهند عبارتنداز:

  • امداد باتری خودرو برلیانس

روشن نشدن خودرو برلیانس ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد ولی رایج ترین دلیل آن، باتری خودرو برلیانس است که باید مورد بررسی قرار گیرد. باتری برلیانس اگر سالم باشد، جریان برق برای روشن کردن موتور را تامین می کند. اگر خودرو برلیانس شما یکبار استارت می زند، بار دیگر استارت نمی زند. اگر چراغ های خودرو شما روشن نمی شود و مواردی از این قبیل، نشان دهنده خرابی باتری خودرو برلیانس است و باید تعمیر شود.

 در صورت بروز این اتفاق شما می توانید با امداد خودرو آزمون تماس گرفته تا پرسنل در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند و باتری خودرو را تعمیر و یا در صورت نیاز آن را تعویض کنند.

  • پنچرگیری سیار خودرو برلیانس

اگر لاستیک خودرو برلیانس در طی مسیر دچار پنچری شود، نگران پنچرگیری آن نباشید زیرا؛ از دیگر خدمات مجموعه امداد خودرو آزمون، پنچرگیری و تعویض لاستیک است که در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. در صورت مشاهده کم شدن باد لاستیک و یا پنچری آن می توانید با امداد سیار آزمون تماس گرفته تا پرسنل مجموعه ما پنچرگیری خودرو شما را انجام دهند.

  • مکانیک سیار برلیانس در مشهد

اگر در هنگام بارندگی متوجه کار نکردن برف پاک کن شدید، یا اگر خودرو برلیانس نیاز به تعویض روغن داشت یا در حین رانندگی متوجه خروج دود از داخل کاپوت خودرو شدید و مواردی از این قبیل … فقط با یک تماس، مکانیک سیار از مجموعه امداد خودرو آزمون به محل شما اعزام شده و موارد به وجود آمده را بررسی می کند. اگر مشکل به وجود آمده امری جزئی باشد، آن را برطرف می کنند و در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر داشت، توسط خودرو بر و یا یدک کش به تعمیرگاه تخصصی منتقل می کنند.

  • خدمات حمل برلیانس

ما در مجموعه آزمون به صورت 24 ساعته، انواع تجهیزات یدک کش خودرو از جمله نیسان، خودروبر، جرثقیل را در اختیار شما رانندگان محترم برلیانس قرار می دهیم. اگر مشکلات خودرو شما بعد از بررسی های لازم برطرف نشد، لازم است با استفاده از خودروبر و یدک کش به تعمیرگاه منتقل شود و توسط کارشناسان خبره تعمیر گردد. از خودرو برها نیز می توان برای حمل خودروهای تصادفی استفاده کرد.

در همه موارد ذکر شده، خودرو برلیانس شما بدون هیچ گونه خسارت و آسیب و به صورت کاملا اصولی توسط خودرو بر و یدک کش به محل مورد نظر شما منتقل می شود.

  • پمپ بنزین سیار

شما می توانید برای تامین سوخت مورد نیاز خودرو برلیانس در منزل، در محل کار و یا در هر نقطه ای از شهر مشهد که بودید، با ما تماس بگیرید تا سوخت مورد نیاز خودرو خود را در هر ساعتی از شبانه روز و با کیفیت اصلی همانند جایگاه های پمپ بنزین، از ما دریافت کنید.

امداد خودرو برلیانس در مشهد

در هر ساعتی از شبانه روز که خودرو برلیانس شما نیاز به تعمیر داشت، به فکر زمان و ساعت نباشید. فقط کافی است با مجموعه ما در ارتباط باشید. زیرا امداد رسانی شرکت آزمون در تمامی روزهای هفته و به صورت 24 ساعته می باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده و با اطمینان کامل، تمامی خدمات مربوط به خودرو برلیانس را به امداد خودرو آزمون واگذار کنید. این مجموعه برای تعمیر خودرو ها از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده می کند تا شما رانندگان محترم نگران خرابی مجدد خودرو خود نباشند. شما می توانید در صورت نیاز با شماره های 09152239514 و 09156460510 تماس گرفته و از راهنمایی های مشاورین این مجموعه استفاده کنید.