در ساخت خودرو از قطعات زیادی استفاده می شود که هر کدام از این قطعات برای سالم ماندن و طول عمر بیشتر، نیاز به مراقبت هایی دارند. یکی از قطعات اصلی خودرو که به حرکت کردن آن کمک می کند، گیربکس است و در صورتی که دچار مشکلی شود، باید توسط تعمیرکاران متخصص تعمیر شود. اگر شما هم ساکن مشهد هستید و برای گیربکس اتومات خودروی تان مشکلی پیش آمده است، در اینجا برای تعمیر آن راهنمایی خواهید شد. یک مرکز تعمیر گیربکس اتومات در مشهد به شما معرفی خواهد شد تا با خیالی راحت تعمیر خودروی خود را به این مرکز بسپارید. همراه ما باشید.

تعمیر گیربکس اتومات مشهد

تعمیر گیربکس اتومات در مشهد

وجود نقص فنی در خودرو می تواند جان شما را به خطر بیاندازد و گیربکس هم به عنوان یکی از قطعات اصلی خودرو، اگر مشکلی برای آن پیش بیاید باعث اختلال در حرکت کردن خودرو می شود و حتی ممکن است موجب آسیب رسانی به سایر قطعات ماشین از جمله باتری هم شود.

گیربکس در خودرو، نقش انتقال نیروی موتور به چرخ ها را بر عهده دارد حال اگر نقصی در آن به وجود بیاید، عملا خودرو حرکت نخواهد کرد و یا در صورتی که روغن گیربکس کهنه و تمام شده باشد، به موتور و دیگر قطعات خودرو فشار بیشتری وارد می شود و به مرور فرسوده خواهند شد به همین دلیل است که نباید نسبت به سرویس های دوره ای و تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود بی توجه باشید و در صورت مشاهده کوچک ترین علائم خرابی آن، به تعمیرگاه مراجعه کنید.

برای تعمیر گیربکس اتومات در مشهد اگر به دنبال تعمیرگاهی مطمئن هستید که خدمات تعمیرات سیار را هم ارائه کند، تعمیرگاه امداد آزمون خودرو را می توانید انتخاب کنید. این تعمیرگاه، خدمات خود را در سراسر شهر مشهد ارائه می دهد و در صورتی که خودروی شما در محل تعمیر نشود و نیاز به تعمیر در تعمیرگاه داشته باشد، امداد آزمون خودرو، ماشین شما را با رعایت احتیاط کامل تا تعمیرگاه حمل خواهد کرد.

نشانه های نیاز به تعمیر گیربکس اتومات

در صورت مشاهده برخی نشانه ها در گیربکس اتومات خودروی خود به وجود عیب و ایراد در آن شک داشته باشید از جمله آنکه:

صدای دنگ دنگ یا وزوز خودرو هنگام حرکت کردن

اگر هنگام حرکت کردن خودرو صدای دنگ دنگ یا وزوز آن را می شنوید، نشانه وجود مشکلی در گیربکس می باشد. دلیل این موضوع می تواند آسیب دیدگی چرخ دنده ها یا یاتاقان باشد و یا اینکه روغن گیربکس به حداقل رسیده است و به اجزای مختلف گیربکس نمی رسد.

دیر عمل کردن گیربکس

سیستم گیربکس به گونه ای طراحی شده است که امکان تعویض سریع و راحت دنده ها را فراهم می کند. نشت یا آلودگی روغن گیربکس، نگهداری غیر اصولی از گیربکس و… ممکن است باعث دیر عمل کردن گیربکس شوند همچنین نفوذ آب داخل قطعات گیربکس نیز یکی دیگر از دلایل دیر عمل کردن آن است.

حس کردن بوی سوختگی

بوی سوختگی می تواند به دلیل نشت روغن گیربکس یا کم شدن مقدار آن باشد. اگر روغن گیربکس را دیر به دیر عوض کنید و سطح آن کم شود، قادر به روغن کاری و خنک سازی اجزای گیربکس نخواهد بود و با داغ شدن این قطعات، بوی سوختگی حس می شود.

نشتی مایع از زیر خودرو

روغن گیربکس به رنگ قرمز است و اگر نشتی مایع به این رنگ را از زیر ماشین مشاهده می کنید، احتمالاً به دلیل خرابی واشرها یا مهر و موم محفظه گیربکس و همچنین آسیب دیدگی چرخ دنده ها، روغن نشت کرده باشد.

سر و صدای زیاد ماشین در حالت خلاص

اگر ماشین در حالت خلاص است ولی زیاد سر و صدا می کند ممکن است مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد. این مشکل را در بیشتر مواقع می توان با تعویض روغن گیربکس برطرف کرد اما اگر هم مشکل حل نشد، احتمالا قطعات داخلی سیستم گیربکس آسیب دیده اند.

درست کار نکردن پدال کلاچ

اگر برای کلاچ گرفتن مجبور می شوید پا را زیاد بالا بیاورید یا خیلی پایین ببرید، ممکن است گیربکس خراب شده باشد همچنین اگر کلاچ به راحتی آزاد نمی شود، احتمالا مشکلی در گیربکس خودرو وجود دارد.

تنظیم نبودن سیستم عملکرد کلاچ باعث این مشکل می شود، اگر کلاچ خیلی پایین است، احتمالا دلیل آن نشتی مایع هیدرولیک یا نقص در اتصالات سیستم هیدرولیک می باشد و در حالت برعکس یعنی اگر کلاچ زیاد بالاست، احتمال وجود دارد که دیسک یا صفحه کلاچ فرسوده شده باشد.

عدم قدرت کافی اتومبیل

اگر موتور خودروی شما به درستی کار می کند اما قدرت خوبی ندارد، احتمال خرابی در گیربکس وجود دارد که از کار افتادن قطعات داخلی گیربکس یا نشتی روغن گیربکس ممکن است باعث عدم قدرت کافی اتومبیل شوند.

تعمیر گیربکس اتومات مشهد

هزینه تعمیر گیربکس اتومات در مشهد

حتما برای شما هم مهم است که گیربکس اتومات خودروی خود را با هزینه مناسبی تعمیر کنید و البته کیفیت تعمیرات انجام شده نیز تضمینی باشد. هزنیه تعمیر گیربکس اتومات در مشهد، رقم ثابتی نیست زیرا عواملی مثل مدل خودرو، میزان آسیب دیدگی گیربکس و… روی هزینه تعمیرات تاثیر می گذارند.

گیربکس های اتومات در مدل های مختلفی وجود دارند که هزینه تعمیر هر یک از آنها متفاوت است همچنین هزینه تعمیر گیربکس با توجه به شدت و نوع خرابی آن تعیین می شود که تعمیرکار پس از تشخیص و عیب یابی دقیق مشکل، هزینه آن را مشخص می کند.

از دیگر موارد موثر در تعیین هزینه تعمیر گیربکس اتومات در مشهد، تعویض آن است. اگر گیربکس کاملا خراب شده باشد و تعمیر آن چاره ساز نباشد، در این صورت باید تعویض شود که هزینه تعویض بالاست.

علاوه بر موارد فوق، دستمزد هم در تعیین هزینه تعمیر گیربکس اتومات تاثیر گذار است و هر تعمیرکار بسته به تجربه و مهارت خود، دستمزد متفاوتی دریافت می کند.

هزینه تعویض روغن خودروهای اتومات

روغن گیربکس خودرو اتومات خود را منظم و به موقع تعویض کنید تا مشکلی در دیگر قطعات گیربکس به وجود نیاید. با تعویض روغن به موقع، گیربکس عملکرد روان تری خواهد داشت، عمر مفید قطعات موجود در گیربکس بیشتر می شود و قطعات با عدم ساییدگی، باعث تولید سر و صدای اضافی نخواهند شد.

زمان تعویض روغن گیربکس های خودرو اتوماتیک بهتر است هر 100 تا 150 هزار کیلومتر باشد اما ممکن است روغن گیربکس خودروی شما زودتر هم به تعویض نیاز پیدا کند همچنین هزینه تعویض روغن آن با توجه نوع روغنی که انتخاب می شود، فرق می کند.

تعمیر گیربکس اتومات در مشهد توسط امداد خودرو آزمون

برای تعمیر گیربکس اتومات در مشهد، تعمیرگاه امداد خودرو آزمون را به شما معرفی می کنیم که خدمات امداد جاده ای را به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته ارائه می کند. اگر خودروی شما ناگهان در جاده دچار مشکل شده است و دیگر رانندگی امکان پذیر نیست، می توانید با تعمیرگاه امداد خودرو آزمون تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار به محل خود را داشته باشید.

این تعمیرگاه خدمات تعمیر خود را برای انواع خودروها از جمله پژو، سمند، ام وی ام، برلیانس، هیوندا، کیا، جک و… ارائه می کند و قیمت تعمیرات نیز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.

مزایای تعمیر گیربکس اتومات در مشهد توسط امداد خودرو آزمون

چرا امداد خودرو آزمون را برای تعمیر گیربکس اتومات در مشهد انتخاب کنیم؟ مزایای این تعمیرگاه عبارتند از:

کیفیت در خدمات رسانی

امداد خودرو آزمون از افراد متخصص و تعمیرکاران حرفه ای تشکیل شده است که برای تعمیرات خودرو از با کیفیت ترین تجهیزات استفاده می کند.

مشاوره رایگان

شما می توانید برای تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود از مشاوره رایگان امداد خودرو آزمون استفاده کنید و طی تماس تلفنی، درباره تعمیر گیربکس خودرو سوالات خود را بپرسید.

خودروبر سفارشی

اگر خودروی شما برای تعمیرات نیاز به تعمیرات در تعمیرگاه داشته باشد، خودروی توسط خودروبر به تعمیرگاه منتقل خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات تخصصی تعمیر گیربکس اتومات در مشهد با شماره های 05136084400 و 09152239514 در امداد خودرو آزمون تماس حاصل نمایید.